Sunday, December 5, 2010

indah.


hari ni antara hari hari terindah dalam hidup.. sebab abiskan bersama dengan tunang yang dicintai :)



indah indah indah...

masih terasa keindahan itu dalam hati ^^

arghhh tak sabar nak kawen. serius. rasa tak sanggup nak berpisah tadi. rasa tak nak kasi dia balik. rasa tak nak balik rumah. hahaha. gilaaaaaaa!

time on da way balik pulak, bole plak menangis sebab rindu padahal baru je berjumpa. hahah gila lagi.

memang bila kita cinta kan seseorang dan sayang kan seseorang sangat sangat, cuba kite bayangkan orang tu tiada. sumpah kita pasti akan nangis dan rasa sakit sangat dalam hati.


3 comments:

Cik Seni said...

aik...blog dah bertukar rupa.. :)

cepat2 kawen yuk! ;p

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

gila la ko ni... sat g nnti kang sedih gila pulak...

Nur Intan Marlyny Bt Abd Majid said...

nasihatku,
mencintai seseorang biarlah seadanya, membenci seseorang juga biarlah seadanya..tiada satu makhluk dimuka bumi ini yg nyawanya kekal abadi. snts bersedia utk melepaskan org2 yg kita sayangi dan utamakanlah cinta-Nya kelak tiada satu pun yg merana..

ikhlas dari,
Adikmu...