Saturday, December 18, 2010

festime balik kul 12 tgh malam

sedih tak muka ku? :p

ini adalah malam semalam okayyyy. aku balik rumah tepat pukul 12 tengah malam baru setel semua deployment. gilosssssss.

pukul 11.45 malam aku adalah cuak sebab keta masih kat parking basement. takut kang dorang tutup cemane aku nak balik. kelam kabut turun alihkan keta bawak gi luar. sorang sorang. nasib baik lampu kat basement masih bukak. tapi rupanya floor tu jek bukak floor lain sume dah gelap. mebi dorang tau kot masih ade keta ku lagi yang tak kuar. heheh.

rasa macam ade dalam ceta zombie yang sekumpulan orang terperangkap dalam bangunan shopping mall yang jalan kuar suma dah tutup. di samping tu zombie tengah kejar dorang. hahah. ceta cina aku tengok zaman kecik2 dulu. cisssss. terbayang ade zombie plak.

aku ni pon satu hal berani jugak. dalam 10++ camtu sementara tunggu user deploy, gi la turun level 1 gi surau nak solat isyak dah balik kang senang.. tengok2 lampu sume dah tutup. tapi dalam kegelapan tu aku nampak la ade seseorang tengah berjalan dalam gelap. pak guard!!! haiyoooooo. berderau darah aku. sebbaik surau dekat dengan pintu. kussssss semangat.

itu lah pengalaman aku kuar ofis tepat kul 12 malam. kalo big boss tau ni, harus kecoh. hohohoh. tapi ok la tu, takyah datang hari ni :B

esok adalah pergi ke pangkalan balak melaka. woooooots!


No comments: