Sunday, December 12, 2010

felda titi.



siang tadi, ikut mak gi kenduri kat felda titi, jelebu, negeri sembilan. hehe festime dengar nama felda titi.


skang, kena rajin rajin tayang muka kat kenduri sedara sedara. sebab, senang mak promote kenduri ku bulan 3 nanti. kuikuikui :P mak jumpa orang ni jekkkkk mak promote. pas mak promote harus la aku kena senyum2 sikit buat muka ayu ayu sikit. hahahaha. so kalo aku takde, tak best la kan nak promote. heeeeeeee.

tapi betul lah, nak dekat kenduri harus la kenal kenal sedara mara. nanti yang nak memeriahkan majlis, merekaaaaa jugakkkkkk. heheh. tapi yang sebetulnya memang harus kenal sedara mara bukan nak dekat2 ko kawen je. hahaha.

jom. layan gambar ktorang :P gambar pengantin takde. hikhik. sebab sejujurnya tak kenal pengantin itu. kenal emak sedaranya sahaja. hehe.

titi bay u~ glemer :P

me and intan. posing depan kolam memancing :P

intan ngan mak. oh makanan adalah sedap! lauk kampung ada ulam~~ ada tempoyak, sambal belacan, pajeri nenas, ayam masak merah, sayur kacang botol, masak lemak pucuk paku, ikan masin, gulai daging campur kentang. nyum nyummmmmmmmm

angah and aqil~ hehe

aku dengan amry hoo~

nak balik dah.. tata :P

ni view pekan jelebu dari masjid atas bukit. cantikkkkkk ^^

hehe masjid ni ade tempat laung azan macam ni. unik eh :p

kitorang bertolak dari rumah 10.45, sampai sana pukul 1.15. pastu bertolak balik pukul 2.30, sampai rumah pukul 5. hihi. ikut LEKAS tapi takde la lekas sangat :P


2 comments:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

sajee je ksi aku terliur!

mun-e said...

hahah. alaaaa mak masak lagi sedap :P

weh bila nak makan bihun sup? minggu ni ko balik la malam. kedai tu siang2 tak bukak.