Sunday, November 14, 2010

Hehehe


Arini nak g wangsa walk. Nak g cari slack hitam g keja sebab slack yg dh ade buruk sudahhh sebab pakai yg tu jek :p

Yelaa yang satu lagi tu dah longgar, gedebehhh jek. Wahhhh longgar keeee?? Padahal memang beli time zaman berat 62 kg dlu :D

Temuk ehhh aku dlu? Takpe takpe. Dulu xpenting, yang penting skarang. Ngehehe. ( cakap mcm xbersalah je padahal tadi makan nasi lemak kuikuikui )

Emm pastu nak teman tunang g gunting rambut. Teballl sudah rambut die. Dah macam rajnikanth dah aku tengok :)) kerinting rupenya rambut RR. i loikeeeee. Nanti kelak kalo baby girl kami nanti ikut muka aku pastu rambut kerinting, pasti cuteeeeeeee. Muahahah matikla dah verangan kan ;p

Takpeee bak kate mak dottie.. Verangan tak kena bayar ponnnn kahkah

Then nak layan unstoppable pulaaaa. Then nak g rumah dd. Dah cakap tat mak dah mebi balik lewat sikit kalo ade benda2 banyak lg nak tlg la heee.

Dd syg aku tak????


Tetiba... :p

2 comments:

dd dudu said...

heeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeee munee sedang atas katil umahhh kuuu

makasihhh monyyyyyyyyy

mmuahxxxxxxxxx *hugs

cronyz said...

Nanti kelak kalo baby girl kami nanti ikut muka aku pastu rambut kerinting, pasti cuteeeeeeee. Muahahah matikla dah verangan kan ;p
----------------------

nth la..nk komen tp xtau la nape keybod ni mcm x kasik je...hehe