Wednesday, November 24, 2010

entry tiada tujuan lagi :B


serius boring gila malam ni. haihhhhhhh.

encik tunang saya lately ni makin banyak pula kerja nya. hari2 balik after 12. lepas tu kalo sms pon lambat balas nya. kadang2 tak balas pon. maka, aku call je la. tak kose nak majuk. benda kecik jek. dah nak kawen dah pun benda kecik camni kaluuuu mau merajuk jugaaaa.. sila sepak diri sendiri laju laju ya. hahaha.

lagi beberapa bulan ni nak menjadi seorang isteri. tah la nak kate bersedia tu.. jujur cakap, masih lum sedia. huhu. tapi sorang kawan ku cakap.. kite memang tak kan pernah bersedia selagi belum tiba waktu itu.

sabtu ni nak pergi beli barang2 untuk kasi kat tetamu. pergi dengan mak. heheh. ohhh esok mesti email kakak andam. asek lupa nak emel beliau jek. nak tanya ade koleksi baju baru keeee. leh gi tinjau :P

emm. okay la. sebenarnya takde benda nak cakap pon. hahah. macam tak biase buat entry tanpa tujuan kan ;p

auwww~ so suwitttt. i jeles okay ;p

psssssst: dd kan sms balas sikit2 jekkkk. mesti tengah busy tolong mak mertua memasak ;))

No comments: