Wednesday, November 3, 2010

cemas!


tadi kat FF kannn. aku tercicirkan kunci locker. wuwuwu. cuak sebab barang barang sume dalam locker. pastu ade ipod je di tangan. hp pon dalam locker. wuaaaaa. ade ipod nak call cemane? bole facetime je. wuwuwu

turun kaunter, die kate once dorang bukakkan kena charge 100. gilaaaaa apaaa? sebab kena tukar semua sekali. hukhuk. cemas aku. sikit lagi nak nangis.

turun naik turun naik. aku ingat si farid terrrrrambil. sebab lepas workout ktorang dok minum. mane la tau die terambil. tapi die plak dah ade dalam changing room laki dah. cemane nak panggil. hp takde. huhu.

turun balik, cari kat tempat aku pergi. last last nampak bawah tersorok kat machine workout angkat angkat guna kaki yang aku duduk tadi. fuhhhhh sebbaik. syukur sangat. kalo tak, sesia kena bayar 100 hengget.

haihhh cuai betul aku. padahal isnin aritu pon camtu jugak. selamba p tinggal kunci dekat cermin dalam changing room tu. sebbaik pasan cepat. kalo orang bukakkkkkkkk sesia je muni! huhuhu

next time, nak pin kan kat baju je lah. huhu.

ohhh tetiba aku beriya donlod lagu super junior - sorri sorri - dengar aritu kat speedy then terfikir lagu ni best untuk joging. hahaha. pastu donlod jugak lagu dynamite. hahah. pastu ezzan kate bonamana pon best.

donlod jangan tak donlod :D

esok rehat g FF kot.. sambung sabtu nanti kalo rajin :P

uh tadi borak borak dekat ofis. tetiba takut sebab teringat aku lum belajar masak lagi. wahhh cemas!

:P


2 comments:

veesakura said...

huhu!!aku pon x reti msk weyh. tapi skang, de hamba Allah rajin nk tlg ajar aku msk. yg simple2 jer. bru2 ni aku msuk class siang ikan n blaja ikan msk tempoyak.hehehe

mun-e said...

haha yeke ina. aku reti la siang ikan tp gulai2 sume tu xpenah try lagi hehehe