Tuesday, October 12, 2010

rase bersalah. huhuhu


bangun bangun pagi ni kan, bole tak rase bersalah tetiba?

sebabnya, aku mimpi aku kawen malam tadi tapi bukan dengan RR. hahah. aku kawen dengan sape tahhhh pilihan kuarga kot sebab aku tengok laki tu aku macam "okay jugak suami aku ni. ngam kot dengan pangai dia"

haha bole gitu??

pastu majlis ku tu pulak banyak cacat cela. mekap aku tak lawa, pelamin tak cantik. orang yang datang pon tak ramai :D

hishhh rase bersalah betul mimpi kawen dengan laki lain ni. terus sms RR konon2 nak cover rase bersalah la tu. kakakaka. tak ceta kat dia lagi ni. agak agak dia kecik ati tak?


;p

1 comment:

paan said...

agak2 dia baca x entri nie ?? haha

Entri terbaru ->Uninstall Software Dengan Bijak