Sunday, October 17, 2010

congratz adikku :)


saya sangat suka hari konvokesyen. suka sangat. sebab tahu semua parent bangga dengan kejayaan anak sendiri. tak kesah la anak itu dapat 3rd class sekali pon. setiap parent pasti bangga. bole nampak ia terpancar di wajah masing masing.

:)

hari ni pergi konvokesyen adikku intan. kat UTP, toronto. heheh.

ayah ku kan terpakse berkerusi roda. jadi, sangat menarik perhatian semua orang. nak nak bila ayah slow sikit nak berdiri, nak duduk, nak masuk keta, nak turun keta. huuu. tapi ayah okay je semua pandang pandang dan tegur dan hulurkan bantuan.

ayah OK je. aku plak, masuk masuk je tah napa rase touching plak. hahah. sebab adikku dapat 1st class kot. aku sangat touching. tsk.

tapiiiiiiiiiiii time budak UTP buat persembahan lagu ayah dan ibu, aku nampak ayah ku kesat air mata. huuu. bukan ayahku sorang jek.. camera focus kat mak bapak lain pon ade yang kesat kesat air mata.

tu la aku cakap. aku sangat suka hari konvokesyen. sebab aku tahu, waktu tu la waktu yang boleh buat mak dan ayah kita bangga dengan kita.




adikku, terima kasih kerana buat kami semua bangga dengan kejayaan mu :)

p/s: 20hb11 ni pulak along ku akan berkonvo master dia. :)

9 comments:

mumun si missrivebell said...

tahniah intan

mun-e said...

eh adik mumun dah konvo ke belum ek? lupa nak tanye hee

paan said...

wah , tahniah juga buat adik ko.huhu

Entri terbaru ->Perkhidmatan Design Header & Banner Rm 5

whooz said...

tahniah intan :)

betul2 hari konvo sangat best!

waaah along lagi best, naik pentas bersama baby :)

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

wahhhh lagi best kalau huzz dapat sponsor baju konvo aku...heheheheheh!!!

dd dudu said...

sampaikan salam tahniah pada adikmu intan ;)

hebat hebat clap clap

Mia-Ina said...

pergh,membanggakan mia dengar..tahniah buat adikmu..salute beb! 1st class tue engineering

whooz said...

sponsor coklat untuk konvo boleh la :D .

surney hasniey said...

hebatla adik ko...pasni tak payah pikir pasal cari kerja, sebab kerja yang akan cari dia...

tahniah!!! :)