Sunday, October 31, 2010

cari kasut hantaran hoo tajuk tak agak agak! :P


bila saya rasa stress.. saya banyak bercakap.. huhu -- tetiba ayat 1st dah macam ni kan? hahah. yaaa stress sangat! stress dengan keja.

jom layan, gambar2 dating hari ni. hari ni, misi adalah mencari kasut untuk hantaran untuk RR. dan patutnya nak cari handbag untuk hantaran ku juga tapi well biase laaaaa yang berkenan rege 600 hengget gila apa ko nak pakai henbeg mahal mahal ish ish tak baik membazir baik guna duit tu untuk melancong ke aussie wah berangan tak hengat hahaha huuuuu

cara terbaik untuk tidak lupa keta park dekat mana

sementara tunggu RR solat haa kantoi muni tak solat maka jalan sorang sorang dulu kat speedy, pavillion. eh eh terhibur sungguh tengok mereka sekeluarga bahagia di sana kan hahaha

kat kedai ape tah - makan kali ke dua. muehehe. minum petang la kononnyaaaaa

ooo RR pandang muni ya haaa kantoiiiii =P

cubaan buat aksi konon comel =P

hahaha. RR nganga mulut besar besar hahaha. eh muni bukan bersandar di bahu RR ya. haippp mana bole buat gitu tak kawen lagi. :P


okay, jom jemput minum semua~~~ ;)



No comments: