Friday, October 15, 2010

bulu mata


abaikan bedak bercepuk tu =P camera ni terlebih flash lah! hahah

nak cakap ni. ehem ehem. bulu mata ku semakin memanjang sejak 2 menjak ni. confius aku. takde belai ke ape ape ke pon. hahah. bole ke bulu mata memanjang di kala umor nak masuk 26 dah ?? soalan sains neh =P

tapi cemane pon, i likeeeeeee. tak yah susah2 nak pakai mascara. ngeh ngeh =P

tapi sebab terlindung dengan spek, orang bukan nampak pon. kuikui


2 comments:

pestisid said...

best ke muni bulu mate panjang..bulu mata aku nan panjang ni menyebabkan aku x leh nak pakai spek sbb terkena cermin..tp senang la akad nikah x yah pakai fake eyelashes..hokhok

mun-e said...

hahah xtau la nak kate best ke tak

yg pasti bulu mata asek termasuk dalam mata je adehhh