Friday, October 8, 2010

"bila mula rasa suka?"


tag dari cik bakal puan dud ;p

"walaupun dulu ko ada cite perkenalan ko dengan rr, tapi ko xde cite camne n bile terasa suke tu.. hehe lepas dapat kad eh?? aku lupe laa.."

kad apa ni ek? ade ke? heheee

ohh mudah je aku bole terrrsuka kat RR ;p

tapi aku nak ceta cemane RR leh suka kat aku dulu bole tak? hehe

ceritanya camni...

ktorg kan stat kenal kat YM dlu lepas dikenalkan oleh kawan beliau aka ofismate ku. hehe. lepas sebulan borak kat YM gitu baru la atur pertemuan ajak mata bertentang mata ;p

1st time jumpa kat time square :D tengok wayang ceta hellboy 2 - pilihan RR (awal2 die ajak tengok ceta hell boy kooo. hell sgt :D)

RR kate die dah stat suka kat aku since pertemuan pertama ni lagi. katenya mase tu bila nak hantar aku balik kat monorail rase macam tak nak lepaskan aku balik. hiksss. tapi aku tak tanya laaa tang mana yang dia bole suka tu. hahah.

tapi memang ade peristiwa lucu la time tu. lepas ktorg tgk wayang tu, ktorg jalan kat loyat. heee. tgh jalan jalan kan mase tu dekat esculator kan tetiba bole

TERNAMPAK ORANG YANG SAMA MUKA DENGAN KU!!

hahahahaa

kitorang terserempak dengan along ku laaaa!! wakakaka

ktorang sama sama terperanjat hahah. tak sangka aku festime jumpa RR leh kantoi dengan along ku plak ;D 2-2 terpaku pandang muka masing2 pastu delay 2 saat baru "woiii" "weiiii" "mana kawan ko yang ko cakap tu"

hahaha terus RR dengan bf along ku (mase tu along ku lum tunang lagi heee) salam2. aisehhh kantoi plak. ngeeee~~

lepas dorang pergi RR terus cakap dengan aku "saya terkejut tengok ade orang muka sama dengan awak" "saya pon terkejut tengok ade orang muka sama dengan saya hahahaha" :D

pastu ktorang jalan jalan lagi.. haihh aku ade la terpeleot depan dia. OMG malu gileeeeeeee okeh.

jadi aku tak pasti tang mana yang RR rase suka dengan aku tu ;p sebab aku pakai baju purple kah? ;p sebab aku comel kah? teeeet :D sebab die terserempak dengan along ku lalu merasa yang itu macam ade petanda jek yang kami ni bakal jadi kah? atau sebab aku jadi diri sendiri? hikhik. masa aku terpelot tu terus aku cover2 buat tak tahu :D


okay pastu ceta ku pulak. heee. time bila aku terrrrsuka dengan dia tu kan. hihi. korang rasa aku suka die mase pertemuan petama tu jugak ke?

hehe sape jawab ya, teeeeet anda salah tolak 10 markah :D

aku stat suka dia mase pertemuan kedua laaaa hihi.

kitorang 2nd time jumpa pon kat times square jugak. tengok ceta wall-e ;p - pilihan muni ;p

mase tu wall-e stat 11 pagi amek yang early bird punya so aku datang awal gilaaa. times square pon tak bukak lagi.

detik bermulanya perasaan suka tu ialah pada waktu - mase aku baru sampai kat depan pintu masuk tu. pusing pusing cari beliau yang berada di luar. kami hanya dipisahkan oleh pintu kaca. :D

sila bayangkan aku buat aksi mencari cari orang. tetibaaaa zassssss terpandang kan beliau yang tengah tunggu kat luar dengan baju kaler krim nya - seluar kaler krim coklat gelap nya pastu di telinga beliau ade earphone yang bersambung dengan ipod nya. tetiba mase tu pulak macam ada cahaya cahaya sinar sinar pagi tu kan. tetiba keadaan beliau yang begitu buatkan aku rase aku ternampak beliau macam

"coolnyaaaaa abg ni!!"

buwahahahah. sebab dia pakai earphone tengah dengar lagu sambil kepala tertunduk pandang ipod tengah pilih lagu kot hikhik camtu pon aku terasa die sangat cool masa itu :D

jadi stat daripada tu la aku suka dia. sebab rase die macam coollll gitu. hahaha.

jadi, gitu lah al kesahnyaaaaa. heeeee. senang je kan nak tersuka dengan orang?? mungkin Allah dah bukak pintu hati :P

jadikkk, nak tag ata bole? ;p

p/s: entry tgk wall-e bole click sini ;p



2 comments:

Mia-Ina said...

tersenyum baca entry murni

dd dudu said...

part pintu kaca tu xbole tahan betul, kui2 siap ada cahaya2 ;)) (gelak tup2 mulut)

muniii kad tu besday ko rasenye yg erm alaaa yg die tulis omputih tu yg ko cair tu

hehe

thanx tau jawab tag, suke2 :D