Wednesday, September 8, 2010

yayy! akhirnya melangkah keluar dari penjara. ngehhh


lagi 30 minit untuk pulang.. akhirnyaaaaa! hahah. macam apa je ;p

tunang saya baru je call tadi. ajak bukak posa bersama cousinnya hari ni. takbleh la dear, sebab along dah kate nak beli ayamas untuk bukak posa arini. kang kena bebel plak dengan makyong tu. hikhik. lagipun nak packing2 lagi malam ni.

yoshhhhh! esok pagi pagi nak gerak kuar rumah. nak sahur tengah jalan. kat mcD sg besi tu keee. *jangan la ade orang tiru aaa kang penuh tak syok arrrrr

RR saya balik malam ni. pastu die bebel bebel la kate jalan mesti jam. sebab semua orang balik malam ni. pastu saya cakap la "yeke semua balik malam ni? syg tak pon." "syg tu pelikkk"

pelik di kate nya??? cesssss =P baru je mintak maaf salam salaman (hepp mane bole salam, dosa ;p) semalam. hoho. biase die tu.

eeee tak sabar la nak balik ni. seyess! rase macam duduk dalam penjara je ni haaa. huhuhu.

okay la ucapan last.

selamat menyambut aidilfitri tahun 2010 ni. betapa cepatnya mase berlalu kan? rase baru je sambut raya 2009. tetiba raya 2010. nanti kang, tetiba lagi raya 2011. hoh.

jadi, semakin cepat mase berlalu, mungkin semakin banyak dosa yang kite lakukan. maka dengan itu, sekali lagi saya pohon kemaafan kepada semua (keluarga, kawan2 upm, kawan ex-ofis, kawan matriks, kawan sekolah dan sape2 je lah ;p) andai tercalar hati, andai bengang, marah dengan perangai saya dan juga bila korang bace tulisan saya ni..

saya hanyalah insan yang khilaf.. tsk tsk tsk

pada semua yang on da way pulang ke kampung, harap tiba dengan selamat. sambut lah raya dengan gembira. amek gambar banyak2. baru lah syiok! hehe.

okay lah nak gi salam salam dengan officemates pulak. heheh.

slamat hari raya tauuuuu!!

ikhlas,
nur murniwati aka mun-e.

No comments: