Monday, September 13, 2010

time raya mesti ngidam nasi lemak kan? hikhik.


hiiiiiii. ade ke orang dah masuk keja arini? keh keh gelak kat orang itu. muahaha jahat sikit ;p

ohhh indahnya pagi ni... bangun bangun je hujan lebat gilerrrrrrrrr. macam malam semalam punya lebat , siap petir guruh semua. indahnyaaaaaaaa. sebab cuti kan. kalo tak cuti, harus nangis sambil bentak bentak kaki nak tarik balik selimut. hikhik.

bangun bangun je dah hujan. laju je kepala ni pk nak makan nasi lemak. memang takde makanan lain dah dalam kepala ni, memang nasi lemak je terbayang! hohoho. sempat la pk nak bangun p beli tapi confirm takde orang meniaga lagi. baru raya ke4 kannn. ape barang bukak gerai nasi lemak. hahah.

takpe takpe secara laju je otak ni fikir kat kedai mamak mesti ade orang jual nasi lemak. wahhhhh nasi lemak punye pasal koooo laju plak otak ni berfikir. kahkah.

sekali, turun turun bawah je... mak tengah pegang periuk dan daun pandan.

"mak nak masak apa mak??"
"nak masak nasi lemak"
"waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!"

maka, ini lah nasi lemak di hari raya ke empat nya.. ngeh ngeh ngeh

cantik tetarik menarik kau memang d bommm! :D

burppp alhamdulillahhhh =)

p/s: sayur kacang panjang tu ganti timun, i la yang goreng nya ;p (nak jugaaaaaak tu kredit kat diri sendiri hak hak hak)

2 comments:

Ainul said...

ainul br masak nasi lemak smlm..mkn nasi gak best

mun-e said...

kaaannn.. dah boring ngadap lemang, nasi himpit.. hikhik