Saturday, September 11, 2010

terjawab sudahhhhhhh


siang tadi, ade perjumpaan besar keluarga moyang ku, iaitu moyang abas kat batang melaka. moyang ku dah takde laaa, dah meninggal dah.. jadi perjumpaan tu dianjurkan oleh atuk sedara ku, tok alias. :)

sampai sampai, kena isi form buat carta dulu ;p

bagus perjumpaan ni. baru la kite kenal sape sedara mara kita. baru la kita tahu susur galur nya macam mana. ramaaaaaaai sangat tadi. macam kenduri kawen sudahhhh. tapi tak snap gambar ramai ramai la. ishhh rugi betul. dush dush kat diri sendiri sebab takde mood nak amek gambar.. cuaca sangat panas.. hoho


carta salasilah :P


moyang abas ada 6 orang anak. anaknya yang bernama abd rahman itu lah atuk ku. heee. lepas tu tahu tak kami jumpa sapaaaaaaaa???

kami jumpa ali mamak yang pelakon tuuuuu. hohoooooo. tak snap gambar jugak :D (panggggg~) bukan la sebab tak teruja jumpa ali mamak.. huiiiiii teruja huiiiiiiiiii.. sebab baru la macam terjawab sudahhhhhh apesal muka ku ala ala anak mami ni kannnnnnn.. muahaha

tapi tak pasti la dia betul seketurunan ke tak ;p tak sempat nak siasat. tapi kalo bukan, tak kan dia ade di situ?? kan kan?? hehe

ali mamak yang paling kiri tu.. hikhikhik.. [kredit]


hai pakcik ali.. pasan saya tak tadi???? ;D


ata: sedare ko yg baru jumpe ade kat tv1. mesti ko bangga

hahaha. berlari aku turun tangga bukak tv1 sebaik je dapat sms dari cik ata tu. hahaha. motif aku nak bangga??? panggggggg~ walaupun begitu, aku sms jugak kat RR suruh bukak tv1 sebab dia tak kenal / ingat ali mamak yang mana satu. hahahahaha. motif nak suruh RR kenal??? ;p

tapi mamat tu tengah basuh pinggan pulak. cehhhhhh. kalo tak, dapat la die tengok ali mamak nari nari dengan abon kat konsert datok siti tu. keh keh keh. sedare i okayyyyy~ hahahah


No comments: