Saturday, September 11, 2010

sessi tayang baju raya.. har har har


haiiiiiiiiii :)

dah balik KL balik dah. hahah. sekejap je balik kampung rupenya. 3 hari jeeee. tapi bawak balik baju macam balik 2 minggu. ;p

tahun ni raya tak banyak sangat berjalan raya lah.. sebab yela, ayah ku kan kurang sihat.. dapat balik kampung pon dah kire satu rahmat sangat dahhhh daripada tak balik kan? hooo.

neway, ini lah dia baju raya ku... tadaaaaaa



baju raya corak batik ala ala harimau dari noor arfa batik ;p

jangan ko tanya kenapa posing senget senget camtu. harus lah sebab posing nak tayang baju, tu yang senget tu. muahahah. abaikan ekspressi muka, sebab muka tak bersedia lagi tapi adik laki ku yang ikhlassssssssss sangat nak amek kan gambar tanpe tanya kakaknya dah sedia ke belum tapi beliau dah tekan snap dah. huuu.

No comments: