Thursday, September 30, 2010

pagi kames yg sejuk


pagi tadi stat pukul 7 sampai 7 setengah hujan turun kemain lebat lagi. syiok! ;p pelagi aku pon tarik balik selimut tinggi tinggi hikhik.

pastu jalan mula2 agak jam tapi sebbaik sampai sentul dah tak jam sangat dah. hoo. laju2 parking keta, laju2 naik basement laju2 naik lift laju2 tekan level 1 - pegi cafe beli breakfst dulu. heheh.

pagi ni mak masak mee goreng tapi tah napa tekak ni tak terasa nak makan mee goreng so pegi cafe beli meehon campur nasi goreng letak sambal (selera besar ;p perut pon besar ;p) ni nanti ni mak mesti tanya napa pagi tadi tak makan. hoho.

skang tgh relax kan perut kejap sambil tunggu tea lady buat air.

bunyik macam relax je aku kan???!! padahal keja banyak ni. wuaaaa tetiba banyak keja tau. tsk. tak suka. tsk.

No comments: