Sunday, September 12, 2010

muni dan shahir af8???


hakhak tajuk bikin kontroversi sahaja ;p

ini namenya kak wati. hehe. perempuan tapi boyish sikit kottttt.

lama dah tak jumpa dia. dia ni adik kepada suami ateh saya. kirenya bapak sedara saya yang berkahwin dengan mak sedara saya belah mak punya adik. faham tak faham takkkk ;p

walaupun dia macam jantanzzz sikit tapi pandai masak neh. yelaa kalo tak, tak kan bukak kedai makan kottt. keh keh.

dulu dulu time saya masih muda remaja dulu, kirenya time tu ateh saya baru je kawen dengan pak teh, then time tu la kitorang kenal mengenal.. tensen juga dulu dulu sebab nama panggilan ktorang sama iaitu "wati" hehe.

memang dari dulu dia ni boyish sikit.. pastu beberapa tahun lepas tu tetiba die bertunang... tetiba time tu dia agak wanita pulaaa...

tapi takdir Allah tetiba dia putus tunang.. lepas tu, die menjadi diri dia macam dulu balik.. hehe.

baik tau dia ni.. peramahhh. semua orang suka kat die. skang dia jaga mak ayah dia yang sakit dengan macam macam penyakit laaa.. anak yang baik kan?? :)

terkojut den tengok muka die dah macam shahir af8 dah. hikhik. awww omak den pon pandai posing manjo ;p

rambut raya kottttt ;p

harap2 die jumpa lelaki yang baik untuk jadi suami nanti. aminnnnnnnn =)


No comments: