Sunday, September 5, 2010

misi memburu baju raya part 1. hikhik


sabtu 4hb92010

hari yang gilerrrrrrrrrrrr berjalan bagi aku dan RR =)

pukul 12.30 kami dah keluar rumah. mula mula, tuju JJ alpha angle dulu. lepas tu, bergerak ke OU untuk beli barang hantaran pula. hoho.

okay, takmo ceta pasal hantaran dulu. ;p

balik dari OU, terus ke rumah ku. mak suruh ajak RR bukak puasa kat rumah sekali. heheeee. lepas bukak puasa.. aku mandi, siap siap pulakkk untuk ke jalan TAR selepas isyak. tinggalkan je RR kat bawah, pandai pandai la yeee bawa diri. hiksss.

yeahhhh misi mencari baju raya pulak. hohoho.

rombongan cik viva kami disertai oleh aku, adikku, angahku, adik laki ku, dan jugak RR ku. beshnyaaa, cuke cuke :p sesambil tu, mesej along ku dulu dengan harapan die akan jeles sebab kami orang keluar beramai ramai. hahah. sekaliiiiiiiii die balas sms itu dengan senada jekkkk "kirim salam kat semua"

hahahah. padan muka haku =P

seyes ramai gilerrrrrr orang aduhhhh. dah kena bersesak sesak pulaaa. last last, aku baru je telek telek baju kurung kat kamdar, yang kalo aku tahu laaa baik la aku beli kat kamdar je daripada pegi kat luar tu sebab dalam kamdar pon murah jugak harganya plus cantik jugak laaa kainnya.. kat luar tu, banyak kain nipis kulit bawang jekkk ish. tak sukaaaa... tapi tetiba dorang dah tunggu kat keta dah.

kami sampai kat jalan TAR dalam 9.45 malam, kami bertolak pulang pukul 12.20 hohoho

dan hasilnya, aku tak berjaya beli apa apa pon. T_T. pulak tuuu sebab dah penat gilerrrrrr berjalan dari siang, last last, aku join RR dengan adikku amry lepak kat mapley depan cimbeng masjid india tu. hahah.

makan roti telur + nescafe ais. huh! puas hati aku! =B

jadiiiii apakah penyelesaian misi cari baju raya aku ni???? huwaaaaaa


p/s: susah betullllllll jadi orang pompuan ni. pilih baju raya pon cerewet. du'uhhhhhh


3 comments:

Ainul said...

ko p la pkns shah alam @ plaza alam sentral.banyak yg cantik2.lagipun dok dlm aircorn.

mun-e said...

ala ainul.. jauh sangat la.. huhu..

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

ainul i lappp u... i lap ur statement... misi mune nak jeleskan akak x berjaya!!! sebab akak x kuasa nak berperang dekat TAR!!! baekkk g PKNS jerk!!! wekkkkkk kat muneeee! hahahahahahhaha!!!