Saturday, September 4, 2010

memburu cincin kawen part 1. cewah


baru ku tahu bahawa pelakon sinteronnnn benci bilang cinta yang aku dok sukaaaaa sangat layan tu hohooo - si marshanda - itu rupenya juga adalah penyanyi lagu nasyid! hohohooo ketinggalan ketapi betul ;p

tadi tengok janji kekasih pastu ade la scene scene lagu die sebut "ya Allah redhoi ketulusan hati..." best sangat lagu tu, so google la nak donlod. tu yang dapat tahu tu. hakhakhakkk macam tersekat tomyam makan tadi kat tekak bila dapat tau si winda itu dengan yang nyanyi lagu ini adalah orang yang same. hihi. tak sangka betulllllaaaaaaah. hihi.

semalam sempat masuk kedai emas before bukak puasa.. dah berkenan tahap nak beli sangat dah ade satu cincin ni... tapi tahan dulu sebab RR kate "bole nak beli.. tapi nanti kang tengok yang lain lagi cantik nanti kangggg alaaaaaa ni lagi cantikkkkk nak nakkk" - berani dia tiru gaya aku ya ;p

jangan risauuuu lepas dah beli, confirm tak masuk dah kedai emas tu.. (leh caye ke? hehe)

so tadi aku google lah ape beza emas 750 dengan 916. hoho. kat sri pinang, design yang aku nak tu gune emas 750 tapi harga lagi mahal dari habib yang guna emas 916. info salah, sebenarnya 2-2 pon guna emas 750 hehe. pastu sri pinang diskaun 75%, habib diskaun 40% jerrrrrrr hokhokhok

lagi satu design yang sama jugak aku jumpa kat poh kong JJ AU.. emas 750 jugak macam kat sri pinang, tapi harga dia beza mahal lagi dalam 1K lebih sikit dari sri pinang after less.. hoo

okay ke emas 750? hmmmm. fikir secare serius (~.~)


3 comments:

pestisid said...

muni biasa mas yg ade diamond mas 750..jarang kot gune 916..cincin aku yg 916 ade 1, nipis skit. tp dr segi gred, 916 laa lagi mahal.
cincin kawen ngan tunang aku dulu dua2 pakai 750 je, tp ade diamond la..

takpe2 muni, bli je mane berkenan dan mampu, kan nnt dh kawen banyak masa lagi nak pow hubby utk brg kemas lain hakhak. lgpon kehidupan lepas kawin lagi perlu diutamakan kan kan kan? banyak woooo pakai duit nak beli perabot umah..

dd dudu said...

oh pestisid~

Apizolla said...

tol2... life after marriage ni laaaaagggggiiiiiii byk gune duit...