Saturday, September 18, 2010

lenkali prepare btl2. huhu. ade ke lain kali lg?


tadi sangat teruk la haiiihhh aku ni. huhu. gigil gigil ni nak ngaku keburukan perangai sendiri ;p

mama papa makcik pakcik rizal dah kate dah nak datang pukul 10. huihh orang perak ni tepat waktu bebenorrrrr. cukup pukul 10 dah terpacak depan rumah dah. aku?? aku pula tengah tolong pakaikan baju ayah. emak?? emak tengah gosok baju :D

sudahnyaaaa, along ku yang menyambut mereka. daaaaaanggggggggggg!

aku dengan tak mandi nya lagi, baju kurung pon tak gosok lagi.. huahua.. hampeh giler. patutnya aku sambut kedatangan bakal mertua ku wehhhh patut aku yang terpacak kat depan pintu awal awalllllll. bole la borak borak dulu amek mood dulu tunjuk muka cun dulu tapi nan ado!

huhu

pehtu pulakkkk.. aku turun, salam salam semua.. emm time ni okay laaa..cumenya, aku salam mak nya dengan makcik nya je pehtu terus pergi tanpa sapa atau pandang sipi sipi kat bapaknya. padahalll bapaknya duduk sebelah emak nya jeeeee. dangggggg!

awal awal dah tunjuk attitude tak besh! attitude pemalu tak kena tempat! danggggg!

pehtu pulaaaaa.. bila nak balik, salam mama nya rizal.. aku senyum jeeee. senyummmmm jeeee. hish awat laa mulut ni berat sangatttttt

tetiba mama nya pula bersuara "sehat ke?"

duhhhhhhhhhhh. patut ko la yang patut gi tanya die sehat ke tak muni!!! bukannya mak mertua ko pulak nak tanya ko sehat ke tak?? bodo bodo bodo punya muni!

pastu aku jawab, "sehat"
mamanya "kami yang tak sehatttt"

pastu, si muni bengong ni.. senyum senyum je lagi. bukannya nak tanya lagi tak sehat tang maneeeeeeee. ya Allah.. seyes bodo laa si muni niiiiii

seyes aku benci dengan perangai malu tak kena tempat aku ni.

bencikkkk!!

dah la ni je la kesempatan nak jumpa mereka. pasni dah takde la jumpa nya. jumpa time nikah je la kottttt. huhuhuuu. nyesalllllllll. cemane nak dpt title menantu kesayangan ni?


2 comments:

dd dudu said...

hehe xpe xpeee, paham paham

diorang punn paham kottt, hehee

mun-e said...

harapnya begitu laaa T_T