Wednesday, September 15, 2010

lelaki iniiiiiiiiii



lelaki ini.. dah buat saya cemas siang tadi.. lelaki ini.. dah buat air mata saya hampir hampir nak mengalir.. lelaki ini.. dah buat saya terpakse tebal muka pergi ke rumah bujangnya untuk ketuk pintu rumahnya sebab nak cari dia..

lelaki ini.......


tetido tahap tak sedar sedar walaupun SAYA CALL DIA NAK DEKAT SEPULUH KALI!! tahi telinga tebal sangat ke apaaaa??

grrrr geram geram geram. cubit cubit cubittttttt ;p

lelaki ini... bukan nak nyanyi lagu anuar zain ya ;p

2 comments:

whooz said...

agaknya lelaki memang mcm tu kot kan. bukan "lelaki ini" saja yg aku dgr pasal tido tak sedar2..ramai jugak yang lain :D

mun-e said...

tu la tu. yg xleh terima tu sbb before tu dah call dah.. bangun je. pastu p tido balik

kite jadi takut gile pk pape jadi kat die.. wuwuwu