Wednesday, September 15, 2010

kenangan terindah..


aku tak tau la dulu dulu aku punya perangai pelik ke apa ;p

dulu dulu aku akan simpan setiap chat window orang orang yang aku suka (sayang / minat hehe) save dalam notepad pastu bace balik sambil senyum senyum gelak gelak.

hehehhh.

by default, memang aku akan set kan semua chat pon save bukan delete after sign off. pastu kalo aku tukar pc, aku save la chat2 orang orang penting itu. hehe.

yang aku masih simpan adalah chat pertama antara aku dan RR... chat tu kat pc ofis lama, mase aku nak benti keja aku memang save awal awal. kadang2 aku paste kan dalam emel untuk berjoyah dengan kawantakmosebutnamadia. hahaha.

awal awal seronok di peringkat nak berkenalan haruslah kecoh and nak share dengan kawan rapat kannnn hehe. dah lama lama takde nyaaa nak joyah camtu laaagi. sosakkan kepala orang lain yo! haha

lepas RR pindah ke ofis baru dia... mase tu la ofis dia dah stat blok YM sume.. sedihhhh tauuu masa tu tak dapat ym pagi2 dengan dia.. yelaa kalo tak tu, pagi aku di mulakan dengan chatting kejap kat YM.. emm memang ceria waktu tuuu..

ade sekali tu aku stress gileeeeeeee dengan sorang user ni, ngadu kat dia. last last dia yang buat aku senyum balik. hehe. sebab dia cakap cara aku bengang tu dah buat "u-made-my-day-dear" hiksss. festime kot die panggil aku dear padahal tak couple pon lagi mase tu.. cehhh masuk jarum la tu. hahah. tapi aku suka jeeeeeeeee =>

lama lama tu, dah biase dah mulakan pagi tanpa sapaan dari dia.. walaupun rase memang takde semangat tapi pe nak buat.. terpakse ku harungi juaaaa wuwuwu. lepas tu, tak lama dari tu, aku pulak yang pindah ofis and ofis ku pon tak bole masuk YM dah. hahah. jadi, senasib la kami.

tapi tak kesahhh sebab dah tunang dah mase tu. hehe. rase secure cikit ;p


hati sangat kertas, muka sangat tebal.. jadi tepek je la ym ni.. muahahaha

nak jugak tepek ;p kenangan niiii.. after a year ++ aku rase, ni festime ym dengan RR.. rindu sangat pada waktu indah nan lalu.. tapi skang ni pon indah juga =) harap lebih indah di masa hadapan, aminnnn


No comments: