Friday, September 3, 2010

hari keduapuluhtiga.



nasi goreng kicap yang mak sebenarnya buat untuk aqil dan ayah pastu guna stok nasi lebih time sahur, so sikit je. sorang dapat rase sikit jeee. pastu berebut2. ade orang tu, sampai sanggup korek korek hingga ke butiran nasi terakhir! wakakak.

sedap sangattttttt nasi goreng simple gini. mak kate, potong potong je campak campak jeeeee bawang merah, bawang putih, ikan bilis and cili padi potong potong. letak telur. sedappppppp!!!!

along, jeles tak? hehe



keow teow untuk top up nasi goreng sedap yang tak cukup itu. perghhh terbaik jugak. keow teow campur udang besar besar ;p

p/s: lagi seminggu je nak puasa.. makan simple simple time berbuka sudehhhhhh hehe


2 comments:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

sikit pun x jeles...sebab aku rajin buat sendirik.... x heran langsung....ko tuh yg kene belajar masak dan belajar bangun yg ke 1 !!!!

mun-e said...

kui kui kui