Friday, September 3, 2010

feeling feeling kurus. kui kui


hari jumaat terakhir puasa ramadhan tahun ni. next week, insyaAllah, jumaat adalah raya.

anda dah punya semangat raya?? saya, masih suam suam je. baju raya pon takde lagi. atau mungkin memang takde. hihi. tapi mungkin nak ade jugak laaa. sebab beraya di kampung kann. kalo duduk KL je, ape barang pakai baju raya. baik pakai jeans, gi tengok wayang.

ish ish tak de semangat raya langsung kalo gitu. hahah.

taknakkkkkk nak balik kampung jugak. boring kottt raya duduk KL je. ape barangggg. hihihi. alhamdulillah kesihatan ayah semakin baik. syukurrrrrr. rasenya berkesan lah mesin terapi Al Jabbar itu lah. muka ayah pon nampak lebih muda. emak pun turun beberapa kg katenya. ceeeeewah ;p

uhh cepat lah rabu depannnnnnn. sebab rabu adalah last hari bekerja kuuuu. tak sabarnyaaaa nak cuti panjang panjang. nanti bila masuk balik ofis, dah 20hb dahhh. tinggal seminggu je untuk gaji lepas tu. yay cuke cukeeeeee =P cuke kalo terase gaji cepat masuk padahal cuti lama. hihihi.

okay lahh. tu je nak bebel. bebel hari jumaat katenya.
daaaaaa!

pagi raya pertama, mesti feeling feeling kurus kan??? lepas tu, menjelang petang, lepas dah melantak nasi himpit lontong ketupat rendang kat rumah jiran jiran sekeliling kampung, terus kembung semula ala ala katak bobot! hahah


2 comments:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

motiffffffffffffffffff?????? ko letak gambar akuuu yg kurusss tuh kalau dibandingkan sekarang???? pangggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!

mun-e said...

motifffffffffffffff???

hahaha saje je ;p tiade sebarang motif ;p