Wednesday, September 22, 2010

entry untuk bakal suami gebusss ;p


dear mr fiance =)

lepas kawen nanti kan, tak payah dah kamu nak hantar baju kat dobi lagi kan? sebab saya sebagai isteri akan membasuh baju baju kamu.

sekarang pon boleh je kalo saya nak basuhkan, tapi mungkin saya geli nak pegang fabric2 tertentu kahkah

bila kamu nak beli washing machine LG muatan 8KG ni? (tapi jeans kamu je mungkin dah penuh 4KG ;p) jangan lupa beli clothes dryer skali ;p senang keja bakal isteri kamu yang gebus comel ni tak yah nak sidai sidai. kemas sikit rumah, cantik mata memandang juga :D

(sebenarnya bakal isteri gebus comel tu pemalas, cakap je la kannnnnn :D)

takdelah.. bole la bakal isteri kamu yang gebus comel ni luangkan masa lebih sikit nak belajar masak puree , capati dan karipap kesukaan kamu tu ;p

err bila kite nak g terjah seng heng ni? senQ pun bole jugaaaa :D harvey norman laaaagi la bole. hakhakhak.

dah lama kite tak jenjalan kat kedai kedai letrik kan? bukankah itu hobi kite di masa lalu?? heheheeee

sekian, entri paling ngarut di abad ini ;p

pasni, bole la kamu ucap selamat tinggal kat kedai dobi maxz tuuu ;p

No comments: