Monday, August 23, 2010

tak faham


tak faham nape walau dah berkali kali tengok nur kasih, tapi aku masih tetap emosi tiap tiap kali ;p

- tengok ulangan nur kasih time bersahur.. best! baru la celik sikit bijik mate ni. hihihi.

p/s: hari ni masuk semula ke ofis setelah cuti 4 hari. haihhhh. kalo la tak perlu bekerja... besh nyaaaaaa. huhuhu

3 comments:

ciare (^_^)v said...

betul3. bgn je psg tv bg sedar bijik mata. mencik watak sarah as always. hikhik

wuaaa aku da 5 hari cuti. lagi laaa liat :'(

dd dudu said...

aku lak smlm tgk ulangan muvi gol n gincu yg ke bape kali ntah ;p dr mula sampai abes lak tu kat citra. still rasa sukaaaaaa

mun-e said...

ciare: haha tu laaa. tiap2 kali pon bengang dengan sarah. hahah.

dd: ooo.. kalo aku ade citra mesti tgk jugak gol gincu tu ;p