Tuesday, August 17, 2010

petua sukar membuang di bulan puasa.. opss


time bulan posa kan.. ade tak korang mengalami kesukaran membuang?

wahaha. pagi2 dah sebut pasal benda bucuk tu =P. tapi ni benda penting niiii. mendatangkan masalah besar kalo menghadapinya :D

selalunya kannn tahun2 yang lepas, pasti aku mengalami kesukaran itu. kadang2 sampai seminggu. kui kui.

kenapa ia terjadi ek? mesti lah sebab kurang air dalam badan. heheh. tapi alhamdulillah tahun ni, okay pulak.

bile benda tu okay, aku pon rase hepi. sebab rase badan ringan je. hahaha. cube kalo benda tu tak okay. aduhhh mesti rase tak selesa. peyut pon cakit. hukhukhuk.

kalo korang ade mengalami masalah itu.. try la minum vitagen. petua huzz bagi dulu. takpon, makan prune. takpon makan kurma. tengok la yang mane berkesan dengan badan korang. hehehe. tapi aku rase vitagen sangat berkesan oooo.

terbayang macam dalam iklan yakult tu, ade pekerja pekerja bekerja keras cuci usus kite. hahaha. apakah?? =P

okay, itu je. minum lah vitagen / yakult / minum berkultur yang lain. wahh kultur katenya. hakhakhak.

daaaa~

3 comments:

cronyz said...

sempat ko ye citer bab berak ni..hehe..jd duta vitagen / yakult dh ye?

whooz said...

hehehhe..tahun ni alhamdulillah tak de sembelit. giler la sembelit selama sebulan, seksa!

mun-e said...

cronyz : ok jeee. Bkn salah ponnn :P

huzz: kannn seksa sgt! Haha aku pon ok tahun ni.fuhhh