Tuesday, August 3, 2010

perbualan mase depan adik badik :P


beberapa hari lepas, along ku call. bagitau baru jumpa doktor semua.. lepas tu kan....... due date die dijangka hanya lebih kurang 2 minggu je after aku nikah. kekeke.

cemane ek? haishhh =P

tidak dapat la kamu nak pergi ke bidor ye.. ate kalo benda tu, tak dapat la teman nak nolong. kamu duduk diam diam aje leeee di rumah ye dengan fadli menunggu kelahiran bayi sulong mu itu yaaaaa. tapi kalo bakal suami teman aka si ghizal tu kate nak cepat kan tarikh, teman ON jekkkkkk. teman udah tak sabar nak kawen ni. nak ade baby macam kamu jugak.

hahahahah =P

pastu kan, aku tanya la along ku.

ko nak baby girl ke baby boy?
emmm aku tak kesah.. mane mane pon bole... (ceh ayat standard.. pigidah :P)
yeleee tapi ko mesti la ade pilihan sendiri kannnnn
emm aku kalo boleh, aku nak baby boy laaaa. sebab kan, eee aku tak reti la nak layan budak perempuan. kalo laki tu, bole la aku picit picit sikit sebab dia kan lasakkkkkkkk hahahaha. kalo pompuan tu emm aku tak reti laaa nak layan sangattttttt hahahahaha

ceh kakak aku :P nasib kamu laaaa baby dapat ibu yang ganas yaaaaaa hikhikhik. tapi kan longggg, kalo tetiba ko dapat kembar sepasang kan beshhhhhh ^-^


1 comment:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

betul apaaa.,,,,x gheti aku nk uruskann kalau baby girl.,,hahahahaha