Friday, August 13, 2010

mood : layan lagu ketuhanan =)



hikhik tak sabar nunggu petang kan? lagi 2jam++ leh balik. ^^

neway, aku skang dah kureng melayan mp3 time kat ofis. nape eh? tah =P kalo dulu harus lah sepanjang mase telinga tu melekat je headphone nya. skang, gune earphone je. tu pon jarang dengar.

tapi untuk bulan posa ni, harus lah nak naik kan sikit mood mood posa kan? lagi plak skang macam tengah takde keja sangat. heee. harap2 berterusan sampai raya =D

aku suka dengar lagu2 berunsur ketuhanan gituuu time2 posa ni. hehe. lagu2 yang jadi pilihan ku tak banyak ade 4 je =D

- lagu2 opick - "Bila Waktu Telah Berakhir", "Buka Mata Buka Hati", "Ketika Cinta"
- lagu afgan - "PadaMu ku bersujud"

hehe. dok layan je la 4 lagu ni pusing pusing tanpa jemu =) paling suka lagu "Bila Waktu Telah Berakhir".. huhu sangat insaf =)


along kate "jom la gi tanjung karang. beli kerepek dekat kampung2. mesti meriah"

hahah. sucinya ajakan along =) yeahhh nanti kite pergi ek? bile?? minggu ni ke?? tapi ko mabuk2 loya kannnn =P takpe. tunggu ko tak mabuk dulu. hehe.


2 comments:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

arghhh ko suke tepek gambar2 aku time kurussss... benci betul...

mun-e said...

laaa. skang pon ko kurus peee :)