Saturday, August 21, 2010

menu bukak puasa tahun ni.. biase2 je.. hoho


pagi 11 ramadhan :)

hari ni nak buat apa ek? nak kuar rumah, gaji tak masuk lagi.. emm tengah pk pk lagi ape yang boleh dibuat. kemas rumah? alaa boring ;p

tadi dah setel semua keja keja rumah dah. kemas meja makan, basuh baju. basuh pinggan - si adikku buat. haaa mungkin nak mop lantai kot. heheh.

tunangku balik kampung satgi ni. die cuti sampai isnin. nasib baik ari kames aritu die dah datang rumah buka puasa sini. rinduuu :)

emm lagi ape nak cakap ek? hahah. sebenarnya kalo ayah ku sihat, aku ok je nak jalan jalan arini. tapi emakku ade program pulak sampai tengah hari. mungkin lepas mak balik, bole la kot gi mane2. see how lah. hee.

nasi goreng cili kering aku masak semalam. hee.

kuih lapis beli kat gerai sebelah nasi ayam goreng berempah tepi giant. ehh sedapp. puas hati. hoho

mee goreng angah ku goreng.. puasa ke bape tah :P

ramadhan kali ni.. seyes cakap.. kami memang tak beriya pon masak untuk berbuka macam tahun2 sudah. ramadhan kali ni.. menu simple je. nasi goreng, mee goreng, keow teow goreng.. nasi campur lauk biase biase.. ha tu je lah. nasi ayam aritu pon sbb RR datang ke rumah and tu la 1st puasa tahun ni masak beriya sikit. hehe.

raya ni pon tak pasti balik kampung ke tak. tapi aku rase macam tak kot. takpela.. raya mane mane pon same je. aku pon takde hati sangat nak raya. baju raya pon takde. pakai je ape yang ade :) tapi tak tau la last minit tetiba ade kannnn (sambil angkat kening kat RR heheh)


No comments: