Friday, August 27, 2010

lepas kawen nak simpan duit untuk ...


skarang ni.. tetiap bulan memang aku try untuk simpan sebanyak mungkin sebab nak kawen. salu risau duit tak cukupppp so simpan je lah. huhu. jadi lepas dah kawen nanti, nak simpan duit untuk apa pulak??? hehe

selepas kawen, aku nak bayar keta lebih sikit tetiap bulan supaya cepat abes. supaya takde la sampai 9 tahun nak tunggu :D *lenkali nak beli keta, buat pinjaman 5tahun cukup ya. kalo tak, menatap la ko keta yang sama 9 tahun. hahah.

sebab apa nak cepat cepat abes bayar keta??? sebabbbbbb

1- nak kumpul duit same same dengan suami untuk beli rumahhh. hee. rumah idaman kami berdua.. haruslah rumah ade tanah walaupun bukannya reti bercucuk tanam. ngeee~ :P

tapi tat KL skang ni... hmm semua rumah baru bina pon, semua kondo. ayakkkk.

skang ni selalu je usha rumah untuk dijual. hehe. tapi duit ngak ade la lagiii. skang ni simpan simpan simpan untuk kasi lepas majlis kawen dlu. hooo :P

rumah idaman~~ aaa~~ sukaaaaa [kredit]

2- selain nak beli rumah.. aku jugak nak cepat2 abeskan bayar keta.. sebabbbbbb


nak beli keta baru!! hahaha. [kredit]

nak beli MPV ya. pilihan utama nya yang paling logik akal laaaaa harga nya untuk ku ialah naza citra :P baru 84K++. emm macam ALZA, aku tak minat. kecikkk lagi mahal. huhu. EXORA? emm ok laaaa. tapi takmo proton lagi plessssss. wahh belagak haha.

eh aku tau itu je la MPV. lain x tau. hahah.


harap harap dapat apa yang diinginkan dalam mase 10 tahun dari skang. tapi yang paling penting, rumah la dulu baru keta. hee. aminnnnnnnn.


No comments: