Friday, August 20, 2010

lelaki tough tepi sungai. :P


hehe.

start2 terus hehe. apakah??? =D

meh sini nak story mory sikitttttt. hikhik. korang pernah tak mase kecik kecik dulu kannnnn, mimpi pasal lelaki? soalan untuk perempuan sahaja ya, laki tak yah jawab :P

mase aku baru 12tahun ++ aku pernah bermimpi pasal seorang lelaki yang berada di tepi sungai. apaaaaa? lelaki?? tepi sungaiiiii?? haha. baru form 1 dah mimpi lelaki. hishhh ;p mimpi tu memang pelik la. sebab dalam mimpi tu aku mimpi ade lelaki duduk tepi sungai je. laki tu badan tough tough gitu. tak terlalu tinggi tak terlalu rendah. sederhana je.

tapi kannn mase tu pecaya, kalo laki itu adalah jodohku. hakhak. tapi sepanjang aku kenal budak budak laki mase kat sekolah dulu, takde plak yang tough tough macam dalam mimpi tu.

tapi mase kerja ade. ya! aku jumpe laki yang tough same macam dalam mimpi itu. waaa~~~


rupenya laki tough tough itu dah jadi tunang ku sekarang. hikhikhik. (sebelah tu bukan awek RR yaa, itu emak nya :P hi mama mertua.. hee)

korang pecaya kah pada mimpi?? aku tak pecaya. tapi aku rase kalo mimpi pelik, die mesti macam ade petunjuk kepada sesuatu. hahah. tapi takde la obses sangat ke apa.. cume berfikir jeee.. nape aku mimpi camtu ehhh, mesti ade sumting ni :P

macam aku fikir laki tepi sungai tu adalah jodoh ku lah. heheh.

tapi pape2 pon kebetulan je laaa.. tetiba RR tough macam laki dalam mimpi tu. heeeee. padahal before aku kenal die pon, die kurus je sebenarnya. tak tough pon :D

so, korang penah ke mimpi lelaki mase kecik kecik dulu? gatai nooo korang ni. kecik kecik dah mimpi lelaki macam aku. hahahah :P

p/s: aku penah mimpi pelik yang same 2 kali. iaitu aku menunggu seseorang yang tak sampai sampai di tangga sebuah tokong budha. huhu.


2 comments:

dd dudu said...

aku klu mimpi pasal seseorang yg dah lama xjumpe kan, xlama kemudian musti die muncul betul2 samada dalam realiti, atau sms atau frenster, macam petanda pulak~~~

hehe motip fresnter??
sbb dulu2 jek slalu berlaku.

skg dah xde dah mimpi camtu hihi

mun-e said...

ooo skg ko dh xde mimpi camtu sbb ko dah lama x masuk frenster kot.

haha x lawak :P