Monday, August 9, 2010

kesal.


dah bulan 8 dah kan? nak dekat tengah bulan 8 pulak tu. mase berlalu beeeeeeegitu pantas! SERIUS.

pernah tak dalam 8 bulan tahun 2010 ni korang menyesali apa apa perkara? aku pernah :)

banyak yang aku rase menyesal. aku penah rase menyesal kerana tukar kerja. tapi sekarang, aku bersyukur sbb aku dah tukar kerja. tuhan memang sayang kan ku. Dia beri petunjuk dan jalan kepada ku awal awal lagi. terima kasih Ya Allah.

aku pernah rase menyesal kerana kurang ambil berat pasal keluarga ku. pasal ayah ku terutamanya. kurang perhatikan keadaannya. :( tapi alhamdulillah, aku sempat tersedar sebelum terlambat. walaupun aku tak lah 100% berubah tapi aku berusaha nak jadi anak yang terbaik. adik badik ku yang lain pon begitu juga. syukur.

pastu ade la lagi kekesalan yang lain.. tapi aku malas nak ceta kat sini ape benda tu. heee. tapi, kite memang tak bole menyesal kan walau apa pon yang dah berlaku. mane boleh kite kesal dengan apa yang dah berlaku sebab apa pon yang terjadi, kite sendiri yang memilih jalan itu. tapi jangan kite sedih, sebab tuhan sentiasa ada bersama kita. pasti Dia yang lebih mengetahui apa yang terbaik untuk kite. percayalah pada tuhan. Dia Maha Mengetahui.

hmmmmm.

tapi aku rase hidup kite memang perlu ade sedikit perasaan kesal. yup. supaya kite lebih beringat di masa depan dan berhati hati memilih jalan hidup yang harus di pilih.

wassalam..

p/s: selamat datang ramadhan :)

3 comments:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

kesalnya aku bc entry nih....kah3x!

surney hasniey said...

hmm...
kadang2 apa pun yang kita buat mungkin akan buat kita menyesal seumur hidup, tapi aku percaya je pasti ada himah di kemudian hari...(^,^)

mun-e said...

along: ceh cehhhhh :P

hasni: aku pon pecaya begitu jugaaa (^,^)