Wednesday, August 25, 2010

kegemaranku.



motif tepek muka sendiri??? :D

sebenarnya nak cakap pasal baju kurung tuh. heheh. baju tu sebenarnya kawan ku ayuni kasi mase kawen die.. pakai ramai2 baju yang corak sama time die nikah.

aku suka pakai baju tuuuuu. sebab.. ofismates aku puji kate baju tu cantik! dan dia suka tengok aku pakai baju tu! huahuahua. mesti aku nampak cute pakai baju tu. huahua. perasan abes. so sebab orang puji, selalu la aku pakai baju tu. agagagaga =D

cube kalo orang kutuk, confirm tak pakai dah :P

eh yang puji tu perempuan yaaaa bukan lelakiiiii.. no no noooooo :P


2 comments:

~ ReD ~ said...

pujian itu 1 motivasi :)

Backlinks Boleh Meningkatkan Jumlah Trafik Ke Blog

Review Filem 'Vampires Suck'

dd dudu said...

tauuu taaakk ada satu baju yang aku penah pakai sekaliii dan xkan pakai2 lagi sampai biler2. baju kurung color biru yang aku pakai semasa eksiden di mrr2 dulu. terus bungkus baju tu xnak pakai sampai bile2 dah. giler psycho aku ;p