Sunday, August 8, 2010

heppi besday my dearesttttt sister!


hari ni besday along ku. yang ke 13 =P

time raya tahun lepas =)

tadi aku brekfast dengan RR dekat NZ pastu kami ke carrefour beli barang2 dapur persediaan sambut puasa.. ceeeewah. macam dah duduk satu rumah je kan? =P bukan untuk rumah ku la tapi, rumah bujang RR. hehe.

mase RR tengah pilih2 kurma, tetiba, along ku sms.

ting tonggggg. u've got mail , bunyik ringtone sms ku :P

along: ko tak ingat ke besday aku hari nih?
aku: hahaa ingat laaa. hepi besdayyyyyyyy. rizal pon wish besday kat ko. hehe.
along: arghh! merajuk! aku sms baru nak wish
aku: lorrrr. aku saje nak wish petang2 sikit. hohoho.

ceit. merajuk pulak =P terus cepat cepat aku call along. tapi suruh RR yang cakap. hahaha. gune senjata baekkkkk punye. suruh RR pujuk =P

jadi alongku dah tak majuk dah. hahah. yelah yelah. nanti aku belikan la krim muka mustajab tuuuu. kedai tu kan hari ahad die tutup. heheh.

heppi besday along ku!! kakak yang terrrrrrbaik di dunia sekali. rugi weh die tak jadi kakak korang. muahaha okay tak aku bodek? =P

tahun ni ko sambut puasa dengan suami, tahniahhhh! pulak tuuu dalam perut tu ade bakal baby ^^ ini lah hadiah besday paling bermakna buat ko aku rase. kan kan? hehe.

eh semalam kan time kat kampung, asben along ku iaitu fadli cakap "eh, wati lagi tinggi sikit eh dari amy?" pastu along ku.. "yelaaaaa. abes tu, kenapa?"

hahahaha. marah pulak dikatekan pendek sikit dari aku =P

okay semua, cepat wish besday alongku. ini arahan. pakse ni. =D


2 comments:

dd dudu said...

hepi besdayyy along muniiiii!!! ^_^

ohh my gucci~

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

heepyyyy besday tooo alongggggggg