Friday, August 20, 2010

hari kesembilan.


nak cerita pasal semalam bole?? tapi takde gambar. hikhik.

semalam tunang ku datang rumah. nak melawat ayah. jadi, aku ajak die buka puasa sekali. bagitau mak, mak kate.. "bole je, masak nasi ayam sup cendawan dengan keow teow goreng hari ni". amboi makkk, banyaknyaaaaaa. heheh.

pastu aku mesej along. ajak balik rumah sekali. cakap RR pon ade. (skang memang promote nama RR je di mane mane. hahah) pastu along setuju. yayyyy! bukak puasa ramai ramai baru lah best :)

dialog buka puasa..

along: rizal kalo kat kampung, bukak puasa makan apa?
RR: biase makan nasi
along: haa dengar tu tieee. die makan nasiiiiii.
aku: ??? muka tersipu sipu malu kerana semua orang focus kepada ku

muahahaha. muntah darah la adik badik ku bace ni nanti. hahahaha.

aisaymannnn malu i. hikhik. pastu si aqil ni buli RR. pakse pakse RR makan buah oren before bukak puasa. siap sua ke mulut lagi. hahah. sabar je lah aku. hahah. lenkali nak suruh RR cubit je aqil tuuu. (mak sedara kejam :P)

emm ok la. tu je nak cerita =P

p/s: tahun depan puasa dah ade suami. yayyyyy!

2 comments:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

loya tekak aku baca entry ko pagi2 nih... :p

mun-e said...

wakakaka