Saturday, August 21, 2010

hari kesebelas.


hehe baru pagi tadi buat entry bukak posa ala kadar je.. sekali hari ni...

penuh meja dengan makanan! hahaha

ni semua gara gara adik lelaki ku balik dari johor hari ni =) kalo takkkk jangan harap la. makan nasi goreng-aku pandang muka intan-intan pandang angah-angah pandang aqil-aqil pandang maklang dia balik- hahah.

pastu, hari ni lah bukak puasa pertama ayah ade di meja makan sekali :') kalo tak, start dari awal ramadhan ari tu, beliau berbuka kat bilik je. mak pon temankan die di bilik. kami makan adik beradik je. tsk tsk.

harap2 ayah bertambah sehat seadanya. aminnn.

No comments: