Wednesday, August 25, 2010

hari keempat belas.


hehe. ni menu semalam. PIZZA HUT lagik :D

tapi kali ni makan dengan budak2 ofis. kat PBD jeee~ ohhh PBD tu semua ade. giant pon ade kat situ. senang la orang2 ofis yang keja situ.. before balik leh beli barang masak kat giant :P lepas kawen mungkin aku juga begitu. tettttttt ;D


dorang semua makan pizza yang set tu.. aku je lain sebab isnin dah makan pizza kannnnn. heheh.

so aku amik yang ini


hehe. agak menggoda. hikss.

pastu bile balik rumahhhhhh tengok tengok ade cempedak goreng atas meja! dangggggg!!! cempedakgorengkuihfeveretsepanjanghayat. ngup ngap ngup ngap sengsorang sampai separuh pinggan tu ;D adikku intan terbaring tido kat lantai pon aku buat dulik je. hahahah.

ehh aku asek tetido je mase tengok lagenda budak setan the series tu. mebi sebab heroin die - ayu - tak seAYU yang diharapkan kotttt ;p yelaaa dalam ceta tu mase menghayati novel, sudah sah sah terbayang muka cun.. tapi kat tv kuar muka biase biase je. langsung otak tak leh terima :P (agak2 kalo pelakon tu google pasal die, die kecik ati tak? :P)

pastu cinta kirana pon terlepas malam tadi sebab tetido jugak. kuh kuh kuh. penangan cempedak goreng betul :D

1 comment:

Mama Hanim II said...

wow pizza tu.. mables..hehe..