Monday, August 16, 2010

dottie :P


hoho tak tau nak letak tajuk ape :P

haishh hari yang sangat penat. sekarang rutin ku bangun sahur pukul 5 pastu terus siap2 pukul 7.15 dah gerak ke ofis dah. dalam pukul 8 sampai ofis. pastu time lunch kalo ngantuk, tido kat surau. siap bawak bantal sendiri =P

surau plakkk dorang memang jadikan surau tu port terbaik ah. aircond kuat, tarik bidai kasi gelap. muahaha. memang syiok oooooo =P

pastu pukul 5 siap2 nak balik. tapi before tu tanye dulu kot2 perlukan aku lagi ke. wahhh bajet jadi manager ade orang tercari cari. kui kui kui. takde laaa. better tanye teammate. mane tau kan perlukan pertolongan aku untuk apa apa task. tapiii kalo kena stay, adakah aku sanggup??? tentu tidakkk. bulan posa ni weyyyyy =P

balik rumah, mesti adik ngan kakak ku dengan emakku sibuk di dapur. aku pon, pe lagi. tolong sikit2 jeee. biase lahhh. taknak sesakkan dapur. wakakak. okay tak alasan tu? =B

pastu malam sambil layan tv, sambil basuh baju, basuh pinggan semua2 tu. skang aku kaki tv. ohh aku sangat suka ceta dottie tadi~~ aaaaa~~ so suwit laaa dottie dengan en.amir ituuuu

macam aku cakap dkt ata tadi - ceta dottie tu memberi harapan kpd pompuan gemuk bahawa wlpn gemuk masih lagi ade lelaki ensem yang cakap dkt die "awak perempuan paling cantik sy jmp luar dan dalam"

auwww~ so suwitttttt~~ heheh. lagi satu suke sebab ade mak dottie tu. hahah. kelakarrrrr. pastu dottie plak salu buat kesilapan yang memberi akibat dasat kepada diri die. hahah. suka la ceta tuuuu ^-^

eh nak g cari ade tak fan kat fesbuk fan dottie :P nak g like :P

dottie dengan en amir :D dottie i luv u! hehe

No comments: