Saturday, August 7, 2010

den nak balik pilah sok :P


hari ni sangat penat.. penat fikir coding. heheh. sooooo not me =P tapi bagus la. keja skang ni banyak benda belajar. terutamanya dapat mantapkan skill java. hehe.

esok pagi pagi lagi nak balik kampung. balik kuala pilah. berdua dengan mak jeeeee. heee. along and fadli nya balik asing asing.

tau kah anda kat pasar lama pekan kuala pilah, ade jual rojak mee yang sangat sangat sedap dan special?? sebelah kedai tu pulak ade mamak jual cendol. perghhhhh. memang gabungan mantap ah :P pastuuuu tahukah anda, sambal nasi lemak nogori sembilan adalah sambal nasi lemak yang terrrrrrbaik? sambal die sambal bawang. hihihi. cedapppppp.

esok nak ajak mak singgah makan nasi lemak kat ulu bendul lah =P tapi macam tak sempat je. takpe takpe esok kuar awal awal. subuh 5.52 kan? kul 6 kite bertolak ye mak. haha. yo yo o je =P

okay nak tido dah. lagi 5 jam nak kena bangun dah. hehe. taaaa!

yeye balik kampung jumpa uwan!

intan ko tinggal =P jaga ayah elok elok ya! jangan g merayap plak. aku lesing kanngggggg =P

No comments: