Wednesday, August 4, 2010

cedapnyaaaaa huhuhu nakkkk


ni amek dari fb asben fir, mizu.

aduhhh nampak sangat sedappppppp. pizza meatball katenya. aduhhh sedapnyaaaaaaaa. nak nakkkkkkk.

semalam majuk dengan RR. cakap nak pizza ni. pastu die kate die dah makan dah. tahun lepas penah keluar katenya. makan dekat ofis.

cisssss dah makan tu tak reti reti nak bawak aku pegi pulak kannnnnn. cissssssss. bencik bencik :P

pastu patutnya hari ni dia kate nak bawak aku g makan la. nak pujuk. hehe. (tapi mase die cakap tu aku kate "takpayah" wahh garanggggg :D) so patutnya petang tadi ni laaa. tapi dah aku MC, die MC. takde maknanye semua itu. hahaha. haishhhh sabtu ahad ni plak ade kenduri sambut puasa kat kampung. hmmmmmm. sempat ke nak p makan before puasa ni??

hu hu hu.

p/s: kalo nak rase benda2 tak pernah rase lagi, aku suka pergi try dengan RR. 1st sebab die tunang ku la kannnnn haha.. second, sebab RR adalah pengkritik makanan terhebat.. pastu die tu tau je semua isi kandungan makanan tu.. sos ape die guna.. ni ape.. itu apa.. besh besh :P

p/s: dah tak sakit dah kat belakang ku.. yeay!!


No comments: