Sunday, August 1, 2010

cantiknyaaaa :)


[kredit]

sape tengok imam muda?? aku tengok final jek. :P kat atas tu hizbur yang dapat no 2. cantik kan wife die?? macam heroin-heroin dalam filem-filem ceta indonesia yang ceta keislaman macam ketika cinta bertasbih itu..

cantikkkkk (^,^)

p/s: hari ni hari ahad. ah indahnya pagi ahad tengok benda cantik. hehe.

3 comments:

~ ReD ~ said...

aah..serius cantik!

Latest Entry : Tak Baik Simpan Patung Buat Perhiasan Dalam Rumah

marinahunny said...

ye la dik mun-e, mmg cantik, ayi, sweet..smua ada..akak pun suka sgt tgk sejuk je mata memandang..

ni blog geng puteri. mun-e ni puteri yg ke brp?

hehehe salam perkenalan..

mun-e said...

red: cantik kannnn ^^

marinahunny: hi kak salam kenal juga.. eh saya permaisuri kepada puteri2 7 tersebut :P dorang tu anak anak dayang bawah saya je..

haha. lariii~ dari puteri 7~~ :P