Monday, August 23, 2010

air basuh tangan.


hari sabtu aritu aku masak sup petola campur telur campur suhun (tak tau eja :P) pastu sekali tawar daaaaaaaa

mak aku kate, "tawar meleset! macam air basuh tangan! air basuh tangan pon lagi sedap dari ni!"

tsk tsk tsk. kecik hati ai tau mak :P

haishhh selalunya orang nak kawen mesti masak terlebih masin kan?? apesal aku tak ek?? aku kan nak kawen :D


5 comments:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

kah3x... x pass lagik masak suun tuh.. lenkali buh garam lelebih ... biar masin sikit leh tambah air dari kurang masin pastu susah nak tambah garam...

miss mumun said...

Salam kak..
patot la mcm kenal jer..
kakak intan rupenyer..
nk kawen yer..
baik cepat2 tambah sedara aqil..
hihi..
sori terblogwalking kat sini

~ ReD ~ said...

sebab awak tu darah manis..jadinya terlebih garam la pulak sbb manis sgt..heheh

Kepada Yang Berpuasa; Fuck you Off!

Kantoi! Ustazah Curi-Curi Makan Di Bulan Puasa. hoh!

whooz said...

ada tips nak tau masakan kita tu cukup garam atau tidak tanpa merasa. kalau tak silap kita boleh tengok asap dari periuk/kuali. nnt aku tanya kawan aku balik..

jangan risau muni, bleh kawen punya :D .

mun-e said...

along: yekeeee? itu macam kaaaa? heheh. mase mak bebel tu, terus aku bangun g amek garam. kuhkuhkuh

miss mumun: alaaa kawan intan ke? alaaa takleh la kutuk intan lagi ni. sian die nanti ;p

red: heheh. darah manis ehhh ;p

whooz: haaa tanya la huzz. nanti bagitau ehhhh. hehe. tah la lately ni asek tak pandai bajet garam je kuikui