Wednesday, July 14, 2010

ujian pertama kah???


kerja ofis sangat menimbun! penat sangat!!

tapi penat2 pon semalam dapat curik mase sejam jumpa buah hati kesayangan.. hehe. dah la hujan. perghhh. memang sayang betul aku kat die.. hujan dan jem sanggup ku redahi =P

anyway.. semalam mase tengah makan..

RR tetiba cakap

"sayang, kalo bie bagitau sesuatu ni.. syg janji jgn marah atau menjerit atau hentak hentak kaki ek?"

cissssss. huduhnya reaksi aku yang die bayangkan tu. hahaha. siap takut aku cucuk die dengan pisau sebab aku tengah makan roti telur old town tu.. potong pakai pisau. hahahaha.

tapi..

tapi.. benda yang dia bagitau tu.. memang buat aku rase nak jerit hentak hentak kaki ponnnn. wuwuwuuuuuuu.

katenya... emmm.. mama dia.. emmmmmm..



ayak, tak bole bagitau =P nanti jadi menantu derhaka pulak. heheeeeeeee. sape nak tau, meh hantar emel meh korek korek rahsia. hahah.

haishhhhh. :P

No comments: