Sunday, July 4, 2010

magrib.


magrib. tapi duk depan laptop. :P

okay ni entry pendek pendek pendek je. semalam, gi sungkai wedding kawan UPM ku iaitu ateh atau nama betul die nor asmahani. betulkah ejaan itu? hee

ateh ni saaaaaaangat tinggi. hoho

si pengantin baru : nizam-ateh :) (pic credit to hana/peja)

kalo dia tak senget kan kepala pasti kelihatan sangat tinggi. hehe. (ke aku yang pendek? tsk)

ateh dan suami. 2-2 sama tinggi. :)

ateh dan hantaran. ateh, nak pinjam tempat hantaran bertiang tu bole? haha. cantik!

kami yang pergi. hoho, keri ade kawan :P perkenalkan, itu hafiz. single but tak tau available ke tak. ngehhhh.

pengantin sibuk berarak, kami orang sibuk bergambar. hihi. hana yang snap gambar ni.

kami buat aktiviti bebas =P (pic credit to hana/peja)

baju saya ikut pelamin ya. (cakap awal2 before dd cakap. haha)

makanan adalah lauk lauk kampung. ade ayam panggang. nyum nyummmmm. ade ulam ulam. daging ade 2 jenis kot. hoho. konyang perut :P



tapi bila balik, singgah RnR ulu bernam. makan pau, minum nescafe ais. wahihihihi. lepas ni tunggu kenduri bulan 11 pulak =P. dekat jeeeeek. kat taman melawati. heheheee

sekian, lina, aku baru tau ko ade blog baru. haha. =P


p/s: eh tadi kate entry pendek? tapi penuh gambar pulak =P


2 comments:

dd dudu said...

melaWAti? ade yg kawen bulan 11 lagi ke selain aku ;p siapa huh

mun-e said...

ayak. aku salu tersalah nama area rumah ko tu. haha. soriiii hee