Tuesday, July 6, 2010

dapat hadiah dari pengantin baru yg tak bape nak baru lah :P



cube teka ini ape? :P


jeng jeng...... :P

ya, ini adalah jam dalam gelang. 2 in 1 :P

semalam dapat hadiah jam ni daripada along ku aka pengantin tak bape nak baru. hehe. semua adik badik pompuan dapat. tapi patutnya along kasi ku kaler hitam putih punya tapi si nenet tu nak tukar. katenya kulit die tak sesuai dengan kaler kuning.

macam kan kakak dia ni kulit putih???

-.-"

neway, thanx along kasi jam ni. ^-^ ko tau, sebenarnya jam hadiah besday aku yang ko kasi 2 tahun lepas tu dah mula mula tunjuk tanda tua. huhu. pastu hari tu jalan jalan kat alamanda memang nak beli dah yang baru yang ala ala macam gelang jugak tapi sebbaik tak jumpa. hoho.

memang rezeki RR tak yah beli kan aku jam baru la. hihihi.


p/s: kite di uji tak kira masa.. ape pon yang berlaku sama sama lah kite berdoa kepadaNya dan berusaha sehabis baik. insyaAllah semuanya akan kembali seperti dulu. amin.

2 comments:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

ya.. kita sentiasa diuji..kita terduduk tapi kita kene cepat berdiri...jgn diratapi kelak binasa diri... semoga semuanya seperti dulu... amin...

Mama Hanim said...

wah cantiknya hadiah tu..