Monday, July 26, 2010

cari cari souvenir :D


lepas kami orang gi kat cameron valley tu, perjalanan dihentikan untuk makan tengah hari. hehe. emm geng geng malay cari makan kat ade 1 foodcourt ni. makan nasi campur je. lauk kari die leh tahan sedap. hihi.

kat tempat tu sekitarnya kedai kedai souvenir. dari jauh bantal straberi dok melambai lambai. hahah.

aku beli ni je untuk diri sendiri... :D

calculator bentuk strawberi.. comel kan?!!! hihi. cukeeeeeee :D

okay skang fungsi die letak dalam henbeg.. leh gune time sales untuk kire bape harga selepas diskaun. hahah. beli 2, satu untuk ku. satu untuk adik tersayang. (tapi tak nampak die gune pon :n)

hahah. takde kerja :P

wahahah. sengallll =P

tapi kiyut ah benda tu. kalo aku kat korea, aku pasti dah beli dah. muahaha. kat sini jugak aku beli fridge magnet :)

pastu, gi cactus valley pulakkkkkk ^_^. sambung next entry eh? ;)


1 comment:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

x beli pun utk aku calculator? baek kasik aku...wuwuwuwuwuuwuw