Monday, July 26, 2010

cameron valley :)


the first destination once we reached at the top is cameron valley plantation. hehe.


kat sini dorang dok sebut scone..scone.. pe benda la tu kan.. tunang ku pon dok promote scone, so aku pon semangat la nak try. sebab tak tau rupe tauuu. kalo ku tahu..


ni la rupenya scone ituuuu. hahah. mahal giler kentang lahhhhhh. 12 hengget untuk 2 ketul benda ni. share 2 orang je pulak tu. so, sorang 6 hengget. hoh. cepat muak makan die, sepatutnya share je 4 orang. muahaha.


okay, aku makan ni sambil menikmati teh tarik, bole?? hihihi. orang lain dok order teh stroberi la... teh blueberry la... teh orange ke.. aku relax je order teh tarik. hee. tapi teh tarik die memang sedap la sebab guna daun teh yang segar. ceeeeeewah memandai je =P

jom jom jalan jalan celah daun teh ^-^

tantekkkkkkkkkk... sukaaaaaaaaaaa :)

import si linda sebagai model sebab cantik gambar yang aku snap ni kan.. heheh

tadaaaaaaa~~ hehe. sporting kakak MLB di belakang ku :P

hepinya kamiiiiii ^-^

main suruk suruk badan. haha.

gadis yang bercita cita nak abeskan sisa sisa tua di cameron.. tapi dah ditolak mentah mentah oleh bakal suami T___T

kat sini aku beli teh straberi 4 kotak, teh orange 1 kotak. sekotak harganya 8 hengget. emm kalo beli kat pasar2 kat sekitar situ pon harganya lebih kurang jugak. paling murah 7 hengget sekotak. hee. teh straberi sangat sedap. sukaaaaaa. leh buat pagi pagi minum time bersahur nanti. heh. :P

sambung lagi ya? ;)


2 comments:

ciare (^_^)v said...

awat mahal beno scone itu? hewhew. aku g situ aritu xpasan lak mende tu...nak rasaaa nak rasaaa :((

iedayah said...

ai salam kenal..bestnye jln2 kt cameron..cantik view nye