Thursday, June 10, 2010

wuwu.


mak lang: aqil rindu kat wan ke?
aqil: a'aaa. aqil rinduuu.
mak lang: bila wan nak balik aqil?
aqil: kejap lagi ie balik laaa.
mak lang: wuaaaaaa (dalam hati)


okay okay tau sangat kronik keadaan ku. makan tak lalu. perut rase sebu je. hari ni makan 3 keping roti je bawa bekal dari rumah. sampai petang terus sms RR cakap nak jumpa. jumpa + makan sekali. perut lapar tapi takde rase nak makan. wuwuwu. seriusly, aku memerlukan ubat untuk kesedihan ini. ubat yang tak bole dapat kat klinik mahupun farmasi. ubat nya adalah tunang ku sahaja. hukhuk.

tadi saje try SMS mak pastu mak reply pastu rase hepi sangattttttttt. hepi macam hepi mase zaman zaman baru nak ayat ayat dengan RR yang kalo die reply SMS rase hepi satu macam. haa macam tu la. macam kan dah bertahun tahun mak ayah pergi sane padahal baru 1 malam. sobs.

ni pon nasib baik angah ade tido kat rumah ni. kalo tak, hanya aku dengan amry je kat rumah.. aduhhh sedihnya bile bayangkan :( so tadi angah masak sup ikan.

emm ok la. nak g basuh baju. selalu nya ayah yang basuh kan. wuwu. kantoi umor dah nak masuk 26 baju masih ayah yang basuh kan.

wuwu

No comments: