Tuesday, June 1, 2010

saya sangat bertuah :)


p/s: entry ni mungkin cam geli mat bagi sesetengah orang. tapi takpe. ni blog aku kannnnnn. aku nak rekodkan kegembiraan ku hari ni. hari ini dalam sejarah!!! haha

hehe i am soooo happy today. sebabnya

- pagi tadi time nak pegi keja, nak stat enjin keta. sekali, bateri kong. tak bole stat. huhu. syukur sangat bukan terkena time balik kerja semalam. dah la semalam balik selepas magrib. bayangkan kalo tetiba tengah on da road, keta abes bateri. nangissssss.

neway, dah setel dah. ayah tolong beli kan dan tukar kan bateri tu. melayang RM200. hoho. tapi memang dah kena tukar pon sebab dah 3 tahun keta tu tak pernah tukar lagi bateri. hihi.

- tadi RR buat suprise yang aku tak tersangka sangka sangat. last week die balik kampung pastu die pergi cameron dengan abang die and the family. so tadi jumpa, aku sangat teruja okayyyyy bila die hulur semua barang barang yang dia beli. mula2 aku terpa kat bantal. bantal kekabu katenya. besh! pastu aku belek belek sayur2 dari cameron. pastu ade lagi jem straberi and kordial straberi and buah stoberi.

banyak gile kan barang RR kasi? pastu sekali time aku still peluk2 lagi bantal kekabu tu tetiba die cakap "syg nak bunga kan? nah"

aku macam "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!" jerit yang sangat kuat okaaaaaaaaaaay. teruja sangat sangat sangat. sebab nya, aku memang selalu merengek nak bunga nak bunga nak bunga. hahah. so ni 1st time dapat. dari dia pulak tu. sukaaaaaaaa :)

yang kelakar tu kuat aku jerit sampai die tegur "hish azan la jangan la jerit" hahahaha. oh suka nyaaaaaa dapat bunga. aku drive balik sambil senyum sepanjang jalan. haishhhhhh. pastu dengar lagu shiela majid lagi la haishhhhhhhh. dalam hati ada taman wehhh. hahahahaha.

- aku ingat kan tu aje seprais nya. rupenya ade lagi. hahah. tadi aku call RR. pastu tanye la. "bie tak beli sekali ke bantal kekabu tu untuk bie?" pastu die cakap "hah??? beli? tu mama bie la buat kan untuk syg"

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bantal kekabu dibuat khas oleh bakal mak mertua???? wowowooooooooooooooo. terharunyaaaaaaaaaaaa *sob sob sob* pernah kah aku mention kain telekung hantaran pertunangan ku juga dijahit oleh nenek nya? :')

serius aku rase aku sangat bertuah hari ini. terima kasih ya Allah :)

the bantal kekabu. comelnya mama mertua jahit

the roses.

okay, bantal kekabu dah memanggil manggil ku. dan bilik ku berbau wangi dengan bau bunga ros. hehe. sayang sangat sangat kat RR!!


2 comments:

Nur Amlya @ Amie Fadli said...

erk...aaa...gedik sungguh!!

veesakura said...

wow!!! best glerrr.ok, im jeles rite now.hehehehe